Friday, August 13, 2010

saturday..

Just feed my kids...yeah..!!
And now time to say HI to my shaddow...

Di pagi yang cerah ku mula menapak di depan laptop ku yang usang. Tanpa membuka ruangan lain ku mula bermain dengan keyboard  dengan harapan, akan ku kecapi kelegahan  setelah meluahkan apa yang terbuku di hati sanubari ku.

As Usually, every saturday i will have my own activity with friend or sibling. But today...macam sunyi saja ni..nothing interesting..duh!!  ku mengeluh keseorangan. Dan semestinya kalu weekend saja YM ku akan sunyi tanpa kehadiran teman2 setia ku. Ku redha,..biar ruangan ini menjadi peneman ku di kala sunyi. anduk bah.....wakakakak matai la ni ayat...buli kaini bess???

Orite, ku lihat anak2 ku bermain riang dan menari mengikut rentak BARNEY kegemaran mereka. Ku mula berpikir ada kah keriangan itu akan kekal di masa hadapan? sometimes they will fight each other..biasa la budak2 tp tu pun kejap saja then kawan lg balik..hehe

Teringat ku di zaman childhood ku, me also always fighting with sibling terutama c nanak....wakakakak punya bermusuhan kami dulu. BuT, you see now...she is my bestfriend. I really love her then others sibling..Teettttt....adik2 ku yang lain jan marah yee....kakak love u all juga ba..

alalalal,..perut ku memulas ada kah ini petanda buruk untuk puasa ku yang tidak menjadi?? hahahaha.. best juga puasa then malam makan banyak2..i wish i can be fat fat girl bah this month..entah lah ni masi juga kerempeng..adoi..

bah...nanti sa sambung ok..im with kids 1st :) :)

No comments:

Post a Comment