Friday, August 13, 2010

facebook..






" Becarefull with your words becouse your spoken words will never return"






Dengan penuh kerajinan yang membara ku bermain lagi dengan keyboard ku yang usang. Kali ini ku sangat terpanggil untuk mengulas tentang 'facebook' yang semesti menjadi kegilaan ramai tanpa mengira usia.

Facebook ku asalnya adalah sesuatu yang sangat peribadi bagi ku tapi you know what macam banyak pula friends yang tidak berapa ku kenali yang ter accept di sana. adui......how la me to sapu @ remove them ni? Bingung dan risau pun ada. Bukan nya apa, bagi ku facebook ni adalah tempat kita untuk berinteraksi dengan kawan2 yang dah lama lost contack. BUt... what now..? mcm semak saja tu HOME dengan post2 yang kurang memberansangkan. Yang jiwang2 tu buli diterima lagi but this one is annoying la...

Ikutkan hati dah lama ku remove that person but becouse of 'respect'  ku biar kan dia bermain dengan dunianya sendiri dengan kawan2nya yang entah apa-apa. Wahai kawan ku yang deseperate...mengapa kah post mu sangat 'mujarab' dan mengerikan. Terdetik dihati ku merasa simpati dengan 'Victim' yang mereka kena kan...alahai..dunia apa dah jadi. Btw, biar kan lah mereka sedar sendiri setelah menjilat ludah sendiri.. ini pendapat ku saja dan tidak terniat dihati untuk campur tangan dan kaki dalam hal perselisihan paham kamurang..PEACE..NO WAR!

Eh.....i should bah...MUST DO... i make a decision to sapu them from my eyesight...c yaa..  

No comments:

Post a Comment