Wednesday, August 18, 2010

KOTIGOG MY HEART...!!

Punya la sa terkaZzut...ingatkan semua pict sa sudah hilang. Berabis sa cari klik sini sana tp nda juga tejumpa :( Dengan penyesalan yang tidak terhingga..ku mula mengimbau kembali kenangan yang telah di rakam kan dalam gambar-gambar yang telah hilang itu. ADOH..!! keteh..!! sapa suruh nda pg renew antivirus..(ku merungut sendiri + geram) bukan nya apa...sa paling sayang bah kalu gmbar sa with my girlfriendS ter*hilang.. heheheh
also all d family photo..bukan senang gia mo back up balik kenangan2 lama tu.

Alkisah......

Di petang yang dingin ...kelihatan kalibat *nining  kebasahan dek hujan. Dengan sabar ku tunggu ketibaannya dengan penuh tanda tanya yang meluap luap. setibanya dia di rumah, ku mula melontarkan soalan yang bertubi tubi. Where? Why? What? When?............finally,...i take a deep breath and say............Ooooo...sana  pulaaa....... :) :) :)


Punya la sa terkaZzut...ingatkan semua pict sa sudah hilang. Berabis sa cari klik sini sana tp nda juga tejumpa :( .....sekali c burining@ my sis ba pula yang pg susun@atur sa punya document yang kusut masai. Btw, THANKS A LOT SIS....U MAKE MY LIFE MORE EASIER...LOVE U :)


No comments:

Post a Comment